Translate

Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016

Κων/νος Παπαχριστοδούλου, "Η Καλοφωνία στην Ψαλτική Τέχνη" (Μέρος β')

Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ   Α Ν Ε Σ Τ Η!

Μία πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του Θεολόγου, Δασκάλου της Ψαλτικής Τέχνης και Πρωτοψάλτου κ. Κωνσταντίνου Παπαχριστοδούλου με θέμα:"Φωνητικές και άλλες προϋποθέσεις για τη σωστή εκτέλεση του ψαλτικού μέλους".
H Ομιλία πραγματοποιήθηκε σε εκδήλωση του "Αντιφωνικού Μέλους", στις 17 Δεκεμβρίου του 2012, στον Ι. Ν. Ζωοδόχου Πηγής Ακαδημίας Αθηνών.


Σημείωση: 
Ο Κων/νος Παπαχριστοδούλου γεννήθηκε στη Σάμο στην κωμόπολη των Μυτιληνιών το 1968 όπου και παρακολούθησε την βασική εκπαίδευση. Σπούδασε Ευρωπαϊκή (Κάτοχος Πτυχίου Αρμονίας) και Βυζαντινή Μουσική κοντά στο Σάμιο καθηγητή και Πρωτοψάλτη αείμνηστο Χρίστο Χατζηνικολάου στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Επίσης Κλασικό Τραγούδι και Μελοδραματικές σπουδές.
Εργάστηκε στη Χορωδία της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και συμμετείχε σε παραγωγές του Μεγάρου Μουσικής. Είναι Πρωτοψάλτης στον Ιερό Ναό Προφήτου Ηλιού Αγίας Παρασκευής και Καθηγητής Μουσικής του Εθνικού Ωδείου Αθηνών στο Παράρτημα της Αγίας Παρασκευής επι 25 συναπτά έτη. Επί σειρά ετών δίδαξε Βυζαντινή Μουσική στη Μέση και Ανωτέρα Εκπαίδευση. Είναι Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής Αθηνών και της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών. Διετέλεσε Πρόεδρος του "Πανελληνίου Συνδέσμου Ιεροψαλτών Ρωμανός ο Μελωδός και Ιωάννης ο Δαμασκηνός". Είναι δημιουργός και διδάσκαλος Χορωδιών Παραδοσιακής Ελληνικής Μουσικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο Ιστολογίου

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλια που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ. Για τον λόγο αυτό ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση για να αποφευχθούν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς διότι οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Ανώνυμα σχόλια ή σχόλια με ψευδώνυμο ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.