Με πολλή χαρά παρουσιάζεται η επιτομή πονήματος με τίτλο, "Βυζαντινή Μουσική η Μουσική των Αγγέλων", που εμπεριέχει την υποχρεωτική ύλη του Υπουργείου, και αφορά το Γ΄ έτος σπουδών Βυζαντινής Μουσικής, σε Μουσικές Σχολές και Ωδεία.
Περιλαμβάνει, Ειρμολόγιον Καταβασιών Ιωάννου του Πρωτοψάλτου αργόν και σύντομον, Δοξολογίες αργές, Πολυελέους, Αυτόμελα-Πρόλογοι Προσομοίων και το Μακάριος Ανήρ. Έχει συνταχθεί στοχεύοντας όχι μόνο στις ανάγκες του ψάλτη, αλλά, κατά κύριο λόγο, στη διευκόλυνση και στην άρτια μελέτη του Σπουδαστή της Τρίτης τάξης της Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής. Η σύνταξή του στηρίχθηκε σε μια μακρά και προσεκτική συγκριτική μελέτη, η οποία διασφάλισε στον συγγραφέα ασφαλή και ακριβή εικόνα της εξέλιξης της γραφής και της προφορικής παράδοσης, την οποία απηχεί και
διασώζει.
Τα μέλη περιέχουν ευδιάκριτα τις αλλαγές των ισοκρατημάτων αλλά και, εν πολλοίς, τις μελωδικές έλξεις και την παρασήμανσης των μέτρων. Περιλαμβάνονται ωστόσο και μελικά κείμενα άνευ μέτρων και μελωδικών έλξεων, ώστε να μπορούν οι σπουδαστές να ασκούνται στην επισημείωσή τους.
Το Βιβλίο προσφέρεται σε έγχρωμη έκδοση με μαλακό εξώφυλλο.
Περισσότερες πληροφορίες θα δίνονται κατόπιν προσωπικού μηνύματος προς στον δημιουργό του εν λόγω πονήματος.
Ηλίας Φραγκάκης τηλ. 210-9848714, και 6984608988
Εν συνεχεία παραθέτουμε τα Περιεχόμενα και δείγμα από το εν λόγω πόνημα!
Download σε μορφή pdf ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλιο Ιστολογίου
Οι απόψεις που εκφράζονται, απηχούν την προσωπική γνώμη του εκάστοτε γράφοντος.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλια που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ. Για τον λόγο αυτό ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση για να αποφευχθούν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς διότι οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Ανώνυμα σχόλια ή σχόλια με ψευδώνυμο ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.